cosmonova !

Hej alla bloggare ! <3
det är felicia här.
klockan är typ 12.06 och jag har skit trååååk !
men idag vaknade man av mammi klockan 07.45!!!!
Haha... fan vad jag stönade och jag vägrade gå upp!
men sen lyckades hon dra upp mig och jag typ dampade för det xD (a)
Men sen klädde jag på mig och gjorde iording mig xD,
plattade håret, och massa sånt XD (a)
men sen skulle jag och mammi åka till cosmonova och se nån "sea monster" typ 3D,
hehe den var faktiskt bättre än vad den låter som,
fast den var oxå läskig eftersom det var 3D xD,
och ni vet ju har jag e xD ! <3
men sen åkte vi och köpte sushi
(till mig) mammi tycker inte det är gott.
sushi <33SUUSHI!!!
Hmm.... hur kan man inte tycka det ! (a)
Men sen åkte vi hem och jag år min HÄRLIGA sushi och sen satte jag mig vid datan,
och mammi är ute med söta musse pusse ! <33

men jag kommer säkert skriva mer ikväll och så....
Men nu måste jag tagga 1 <3 (a)

Men ses senare ! <3

Puss & Kram
Nyp på stjärten

/ felicia <3

ps. saknar mina bästavänner sååå mycket !

Hanna och Ina ! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0