bowling med favoriten ! <3

Heej alla bloggare ! <3

Idag blev jag väckt av hunden klockan typ 10.
Guud vad trött jag va !!!! <3
och då typ dampade jah och sen så typ,
gick jag upp och gjorde mig i ordning !

Sen gick jag till bowlinghallen och träffade underbara Ina xD <33 (a)
Vi gick in och betalade, sen började vi spela.

Hehe... jag va inte så bra, HAHA !
Men tyvärr så vann hon,
ganska stort faktiskt xD <3
men vi hade kul ändå (a)

Sen gick vi hem och typ hoppde på trottuaren.
Haha,., tror att det var några som kollade på oss XD (aa)

Hehe, sen kom vi hem och satte oss vid datan xD som vanligt !
och nu sitter vi här och väntar på att min mammi ska ringa mig,
så vi kan kolla om vi kan åka till favorit jullan och bästavännen Hanna ! <33

Men sen ikväll kommer jag troligtvis inte ha tillgång till internet,
eftersom att jag drar till tråkiga bjurslandet xD och ska åka skidor där resten av veckan !!

Kommer sakna mina bäästaavänner så otroligt mycket !!! <333
ÄLSKAR ER HANNA, INA OCH MANDA ! <333333

Men nu måste jag typ tagga ! <3
Men ha det så trevligt ! <3

Puss & Kram
Nyp på stjärten <3

/ felicia
inohahha, drogbild ! jag vann NOT!!Konsentrerad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0