älskar harry ! <3

Hej alla bloggare det är flojso här dårah ! , <3

jaa... tiden går...
men idag efter jag kom hem loggade jag in här och bloggade lite.
Sen åkte jag till ridningen,
och juste... jag fixade min msn så nu kan ni nå mig där xD <3 (aa)
men iaf på ridningen så gick det bra och jag träffade min söta Victoria där xD
Men idag fick man faviisen harry ! <3
och det gick suveränt ! <33 (a)
Men sen efter det hängde jag lite med frida och Vickan,
sen skötte jag om harry eftersom att det var min skötardag idag dåraah xD <33
hehe... men sen åkte vi till stinsen och köpte ett par nya jeans som vi hade lagt undan till mig xD
SEEEN!!!
åkte vi hem och jag tog en lång härlig dusch :D
och sen fixade jag till mig och lyssnade på musik (:
sen åt jag middag och nu....
nu sitter jag här och bloggar och e inne på nätet lite x) <333

Men jaa....
nu har jag väl inget att skriva om mer x)

Men jag saknar verkligen alla minnerna som vi blondinerna hade,
och den bästa blondinkvällen hos mig,
gråter för er flickor ni betyder allt ! <333

Men nu måste jag tagga ! <3

Puss & Kram
Nyp på stjärten

/ felicia





Hanna, Ina och Manda mitt allt ! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0