vaknade väldigt tidigt

idag, har faktiskt ingen aning om varför faktiskt!
men när jag hade vaknat så var jag jättepigg och var väldigt sugen på att sätta mig här och spela gitarr..
HÖ! såklart så låg mamma och sov i det här rummet då :/ men jaja..
igår fick jag väldigt många fina presenter ;D visar bilder sen men jag fick vita tjocka benvärmare, en morgonrock, ett par små söta tofflor, en randig tröja, svarta byxor, en svart puffarm tröja, halsduk, underkläder (bl.a björn borg trosor ;D), puder, foundation-borste och en maxfactor false lash effect mascara. jättenöjd med mina presenter faktiskt :D
men idag blir det en dag i kärrdal med hanna och troligtvis anton och ilias :)
ingen aning om vad vi ska göra, men nånting hittar vi väl på.
sen kanske jag går hem till pappa och hälsar honom och marre välkommna hem från kanarieöarna ;D
har faktiskt längtat min pappa en aning.. §
tihi.. men det visar sig :)
men jaa.. nu ska jag nog klä på mig, sminka mig, platta håret och ringa hanna och höra hur planen är ;)
pusspuss~ felicia



haha, visst är dom söta? ;o






verkligen jätteglad för allting :D


dagens låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0