usch för so prov!

nämen hejsan kära bloggläsare..

det blev inget bloggande i helgen eftersom att vi drog upp till bjurs på lördag morgon..
men på fredagen gick det iaf as bra på dansuppvisning på göta lejon, det var as kul! ;)
haha, jag och ebba typ sprang runt i hela stan med shorts och linne, och när vi övade nere i entrèn när showen pågick och det var helt tomt där så gick det massa folk förbi och trodde typ att vi var värsta välkommst nummret eller nåt xD haha, så var det nån tjej som trodde jag var med i nån tv serie :p haha! kmmer inte ihåg vad det hette men nånting på g typ.. :p

men iaf, idag så har det varit en ganska lång dag i skolan.. vi hade svenska, engelska, tyska, no, matte och so.
det var as trisst. det gick väl bra på svenskan, på engelskan så hade vi nån askonstig vikarie, haha! vi skulle läsa på lektionen.. kan väl inte riktigt medge att jag gjorde det hela tiden ;) jag typ.. satt bara och lyssnade på musik, kollade lite i boken och tog kort på mig själv :p haha! sen på tyskan så skrev vi ner lite glosor och massa sånt, på no:n så satt vi vid datorerna och forskade om vårat nya arbete som man ska göra två och två :) och på matten så gjorde vi typ massa diagram och på so:n var det bara en massa snack, fick reda på att vi ska ha ett so prov 17/12.. KUUL!!!
det förstörde ungefär.. hela dagen!! :p men sen så slutade man och hängde med nela hem :D
så nu sitter vi här och jaa.. hon väntar på att jag ska sluta :p HAHA! får väl göra det dåå!! ;)
felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0