stackars mig!

god morgon allihoppa :)

nu har ina och hanna orecis åkt från mig :(
stackars mig :p haha, men igår så kollade vi på "I Taket Lyser Stjärnorna" hade redan sett den två gånger, men hanna och ina hade inte det.. men den var ju jättesorlig som vanligt, men så kollade vi på en till film som hette typ "My Sassy Girl" den var lite skum i vissa lägen, men den var faktiskt jättebra :)
men sen så ringde hanna och ina nån fredrik från deras klass, haha! han kallar mig felle :p haha! ännu ett smeknamn, men så när dom hade pratat med honom så ringde jag ilias och pratade med honom i en timme :p
haha, hanna och ina blev jättesur på mig xD haha!
men aja, sen så typ somnade vi utan att hinna säga god natt ;) (klockan typ 2) x) hah!
men sen så imorse så ringde typ inas mamma och väckte mig kvart i 11, men jag orkade inte svara.. men hon vägrade ju lägga på. så då när jag tänkte gå upp och svara så hinner jag till dörren, och då ger hon upp! haha!
så jag gick och la mig igen, och sen strax där efter så ringde hon igen.. så då skulle hon hämta hanna och ina om 40 min, så då gick vi upp och åt frukost och hanna och ina gjorde sig i ordning medans jag bara låg och skrattade åt hanna :p
men så nu så tycker ja faktiskt lite synd om mig. för det första så börjar jag typ bli lite sjuk :( är jättekrasslig i halsen och är typ jätte täppt i näsan "/
sen också för att jag inte orkar göra mig i ordning, och för att jag måste städa mitt rum.. jag lovar, hanna och ina har typ haft bomb-övning där eller nåt. det ser helt för jävligt ut;





kanske inte ser så för jävligt ut på bild, men men! det är iaf as stöckigt..

men så nu ska jag gå och klä på mig, sminka mig och platta håret ;)
sen så får vi se vad jag ska göra idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0