sollentuna centrum ;D

helloo!

nu har man precis kommit hem från sollentuna centrum, och vet ni? :O
DET SNÖAR!!!
bara älskar det :D haha!
men igår så kollade man på idolfinalen, och erik vann :D mohahaha! världens bästa vinnare ;)
menmen, orkar inte berätta om dagen, så ni får bilder istället :


ina hittar en lekpark innan vi ska gå dit, HA! typiskt henne ;)

haha, bjuder på den ;) (i hissen)

jag hittade en AS fin skjorta (enligt mig) inne på H&M

min nya favorit affär ;) haha, önskar mig presentkort på den :p

jag och ina blir glad av snön, eller öhh.. jaa, ina hatar ju snö :p

det var nåt coolt "sken-grej" på komunhuset :p

den fina och stora granen :)

haha, jag och hanna :)

haha, vi tog bussen hem x) typ två stationer :p

Nallebjörnarna föralltid §

älskar oss <3

WOHO! snö!


hanna med en liten gran (:

hjärta för oss tjejor

men nu måste jag sticka, innan hanna och ina för damp på mig ;)
för nu ska vi ha lördags mys ;)


*GILLAR* ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0