so prov, engelska projekt redovisning

god morgon allihoppa :)

nu har jag precis plattat håret och sminkat mig klart.
idag är det so prov som gäller, sen så har vi också redovisning på vårat engelska projekt "Globalisation"
sen efter skolan så blir det typ att jag drar hem till pappas lägenhet och tittar till den lite, så följer ilias med också.. ;) så blir det kanske skridskor för mig idag, det beror på om det finns några att låna ut den här gången "/
höhö, det visar sig ;)
men sen typ kvart eller 20 över 9 så börjar jag gå här ifrån till vallen, så innan ska jag väl typ.. spela lite gitarr :p
Pussen~ felicialiljegren'


DAGENS OUTFIT
svart linne, GinaTricot
svart-vit randig tröja, GinaTricot
Jeanstights, GinaTricot
(ignorera sur min xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0