so long suckers ! ;) §

nämen tjenare alla söta tomtenissar ;)
höhö! var de det bästa jag kunde komma på ?
jaja, nu sitter man hos oliver och lova och blir riktigt fundersam när vi ska åka egentligen ;O
men jaa.. orkar inte ringa pappa och kolla för då måste jag säkert gå hem.. hehe!
och sånt gillar man ju inte ;)
men jag glömde berätta att min och hannas hallon-smulpaj blev jättegod igår, kanske en aning mjuk men den var jättegod! så kom anton föbi också och åt typ upp allt, haha! men så satt vi tre vid hannas köksbord ett tag ;p
sen så behövde typ jag och hanna sova, eller jaa.. det var iallafall annikas ursäkt till att få ut anton ur huset ;) gahaha!
men bara så ni vet så är in kamera hos mamma, så det blir nog bara ganska dåliga mobilbilder från backen och annat när jag kommer hem ;) hihi! rikigt nyfiken på vad jag ska få imorn faktiskt :p väntar mig inte så mycket eftersom jag inte har önskat mig så mycket från daddy ;p
men jaja, nu ska jag nog avsluta för nu är typ oliver snart är klar, haha.. antar jag ;) hihi!
fick iallafall nyss på att det är 20 minus grader i dalarna från anton.. nice?! nja..!
nämen gud vad jag håller på, jag skulle ju sluta xD haha! gud vad jobbig är då!
ähh...
GOD JUL OCH HA DET BRA UTAN MIG FÖR NU STICKER JAG ;)
love felicia §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0