snodde från ellen ;) testa

Ta fram mobilen.
Bläddra ner till det tionde smset i inkorgen.
svara sedan på frågorna här nedan. Svaren ska vara det svaret
som stod i ditt tionde sms. Du fortsätter och gör samma sak när du svarar på dom andra frågorna.
Bläddrar ner 10 sms till..


Vad stod det i smset som berörde dig mest ? - Haha, blir kanon ;) 

om den killen du gillade skulle berätta att han gillade dig vad skulle du svara? - hon är as jobbig, men ändå snäll ;) <333

Vad gör du nu ? - Vart med min kusin :P dudå? <333


Vilken är din favorit låt ? - Haha okej ;) tränar mitt finger :P <333


Om du kommer försent till skolan vad säger du då till 'fröken ? - Okai <3 vill oxå åka hem! 

Varför läser du bloggar ? - Hej igen! Din mobiltelefon har nu fått nya inställningar. Mvh Telenor 

Om du skulle vunnit 3000000 kr vad skulle du säga då ? - Hallujsan <33 Gör människan då? :)

Varför har man ett namn egentligen ? - Brås på sin storasyster ofc :) <3

Vad gör du om helgerna då ? - Nej kom nyss hem :) <33

Vad säger du i telefon när någon busringer ? - Vadå? Går nt dt? <3

Vad säger du när fröken skäller ut dig ? - Jag är as sugen på att åka skridskor :( <333

Vad säger du för ursäkt när du skolkat ? - Mm, har gjort dt ^^ Här arbetar man snabbt vettu :p 

Om du fick säga en sak i ditt liv vad skulle det vara ? - Vet vad? :P <333  

Vad gör du om du ser en som gråter ? - Haha okej kul! :) <333

Vad heter den bästa filmen ? -  Sitter och väntar på att vi ska dra hem :p <3 

Vad är din idol ? - Mm, vill ifrån dt här stället Nu! <3 

Vad ska du göra imorgon ? - Jag vill berätta en sak för dig men det är bara tre ord, dom orden är jag älskar dig! Ville bara att du skulle veta de. Älskar dig som en kompis! Skicka det här till alla kompisar du älskar 

Om du skulle träffa din största idol, vad skulle du säga till henne/honom ? - Åhhh, simpsons knäppis! Kollar lite på tv <3 

Vad heter du på facebook ? - Ehm... nej? Vem? :) 

Säg en sista kommentar på den hära listan, men bara något nödvändigt ! - Äh, ingenting.. <3


Kommentarer
Postat av: mig

hahahhh!

sköön gurk !!<3



hehhe, de flesta messen va från moi !:D stolt

Pöss på dig!

/din fjant :)

2009-12-28 @ 14:21:51
Postat av: felicia

HA! det är faktiskt du som är min fjant ina ;)

2009-12-28 @ 21:10:03
URL: http://feliciaoina.blogg.se/
Postat av: felicia

eller ahaa..! nu fattar jag ;p

2009-12-28 @ 21:10:23
URL: http://feliciaoina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0