snart stallet..

shuubudubidoo!

idag har det varit en härlig dag, det började med att man fick en liten ovälkommen gäst, *host*
hehe, nejdå men aa.. iaf.. idag hade man matte, så kollade vi på niornas lucia tåg, no, tyska och svenska... jag vet B O R I N G men vad ska man göra lixom, det är ju faktiskt skolan vi pratar om ;) man ska lixom inte vänta sig att det blir roligt, man får alltså göra det roliga utav situationen. men aa, vad kan man berätta mer då? hm..
nu har jag precis kommit hem och har lite lyx för mig själv :p haha, med en annan mening så sitter jag faktiskt och äter lite ostbågar ;p haha! men om en timme ungefär.. eller aa, 14:43 så kommer 520 och då ska jag åka till stallet med hanna, tove och maddie :p undrar vem man får idag då ;) eftersom jag inte var med förra gången så fick jag inte önska häst... blää! tycker faktiskt lite synd om mig själv.. :/ men vi får se vem jag får :)
men nu ska jag nog fixa klart det mesta, sen ska jag nog försöka få tag på min lilla hanna'the'panna ;)

Puss på er ;)
liljegren' 

bjuder på lite bilder från veckan:


felicia goes flummig mattant ;)


felicia goes irriterad mattant ;) (haha, bjuder på den)

 gårdagens bild ;)
 dagens bild :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0