sista inlägget på 5 dagar :(

nämen tjenare!
idag är det dan före dopparedan :P höhö! vilken tönt jag är ;)
men idag så vaknade man.. öhh! kommer inte ihåg :p men valnade iaf hos hanna och vi typ kollade lite på simpsons och sen gick vi upp och åt frukost, scones (stavning) det var iaf jättegott ;D men sen så typ kollade vi lite mer på simpsons och sen gjorde vi oss iordning och städade hannas rum :)
sen så drog vi hem till mig för jag skulle äta lite lunch, så kollade vi lite på "Brooke knows best" sen så satte vi oss här xD
men sen så ska vi typ dra oss till hanna och försöka hitta på nåt ;)
sen så drar jag till bjurs med marre, pappa och brodern :D
så det här blir nog tyvärr sista inlägget för mig!
sen så blir nog det närmaste inlägget den 28 :(
men så blir det ju när man inte har bärbar :/ men jaja..
nu tvingar marre mig att packa.. uusch! men man får väl göra som hon säger annars kan det ju hända riktigt förjävliga saker! hahah! ;)
PUSS PÅ ER OCH EN RIKTIGT GOD JUL :D §
ÖNSKAR
FELICIA LILJEGREN §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0