saknar dig som fan amanda!

nu har man varit och käkat lite kinamat :)
jättegott verkligen, men hur mättande (stavning) som helst!
sen så kom lova och tusse och hälsade på för att hämta lite grejer.
haha! dom är ju bara för roliga dom två.. "aa men jag tänkte iallafall ha en sån här tavel-list så kan man lixom ha typ bokstäver på så kan det stå typ DRÖMMA eller nåt.." hahahaha! jag blir inte förvånad om det är nån som inte förstår men aa.. lång historia ;) men nu har dom precis åkt hemmåt och jag satte mig här uppe i ensamheten för mamma och pelle ville kolla på "Anna Ankas jul" HA! glömm att jag kollar ;O
men imorn är det sista dagen i skolan :) riktigt skönt faktiskt! har saknat detta grymt!
sen så blir det att fira lite med ina, hanna och ilias typ ;) så får vi väl se om det blir fler än planerat.. fast jag tror inte det :p men sen på tisdag så blir man brunett.. hur förväntansfull som helst :D sen på onsdagen så drar jag upp till bjurs med feta släkten för att fira jul.. kommer hem den 27/12 så det blir ingen bloggande den tiden.. men jag försöker ta lite bilder i backen när jag har det kul och åker skidor som bara den ;D längtaar sååå!
men nu ska jag ha det lite mysigt med mig, kanske blir det en film ikväll också ;) höhö! vi får se.. ska bara ta det lungt faktiskt :)
men ni får ha en trevlig kväll :)
pussen ;) §


slänger in en bild på den absolut mest finaste, sötaste, underbaraste och saknade amanda hammarlund.. saknar oss som fan gummsan
(mandahammarlund.blogg.se)

Kommentarer
Postat av: amanda

asså gumman, om jag saknar dig ? :O

jag saknar dig över allt ivärlden.

vi måste träffas snart.

jagälskardig

2009-12-20 @ 21:33:47
URL: http://mandahammarlund.blogg.se/
Postat av: Bajs

Najs

2009-12-21 @ 17:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0