nyårsafton ;D

god morgon fulingar ;)
hehe... har sovit, nja inte så jättebra faktiskt men jag är pigg och glad ändå :) och det är ju bra ;p
somnade kanske vid klockan tre inatt pga att jag har saknat min bästavän ilias något enormt! sen så har hannas kudde fått tröstat mig faktiskt, allt som luktar hanna kan trösta mig..
men det är faktiskt så här att jag har inte träffat min bästis på en hel vecka och två dar ;O så det är inte konstigt att jag saknar honom så det gör ont :/ menmen.. idag så ser shemat ut så här:
• ta en dusch
• göra mig iordning
• förmodligen åka till kärrdal och träffa ilias :D
• hem till hanna och vara lite med henne och ina innan deras gäster kommer
kvällen: blir att man är hos hanna med ina och massa andra familjer ;)
vad ska ni göra idag när det är nyårsafton ? :)
men nu ska jag bara fixa lite grejer.. sen försöka att följa mitt shema ;)
Puss på er

saknar dig enormt bästavän §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0