new moon med hanna :)

tjuu!
sitter och gör ingenting för tillfället..
men idag så har man varit på bio som sagt, däremot så blev det bara jag och hanna som såg "New Moon"
hade inte sett den (jag vet jag är seg) men den var verkligen AS bra :D
den rekomenderas verkligen ;) men sen så gick vi till sollentuna centrum och drack en varsin frapino ;) mahaha, typiskt oss :p sen så drog hon hem, och jag lika så ;) blev inget sova över den här gången eftersom hon och ina ska sova här imorn (: men imorn så blir det först stinsen med hanna och ina.. jag ska shoppa upp lite pengar som man fick i jul ;D hihi det här är lite som står på shoppinglistan än så länge

hårspray
vitt linne
svart hög kjol
foundation
 

men nu ska jag inte sitta här så länge till.. blir förmodligen en filmkväll för mig :)
det är så mysigt att få sitta uppe och vara ensam vaken i hela huset och kolla på en mysig film ;p hihi!
Pussen


rekomenderas! :D

min och hannas frapino :)

haha, så här såg mina strumpor ut när jag hade kommit hem ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0