nervös!

nu sitter man här och typ lyssnar sönder en låt som jag bara ÄLSKAR,
mahaha! men annars då, jo typ sitter och är typ as nervös för imorn..
dels för att jag har stort so prov om mesopotamien och egypten, och dels för att vi har redovisning med vårat engelska projekt "Globalisation" som vi typ ska visa för några sjuor och åttor.. :$ hehe, då kanske ni förstår varför jag är rädd för att säga fel :/ höhö! sen så imorn så blir det typ kärrdal med ilias sen typ hem och slappa ;)
sen på fredag så blir det ridning efter skolan, sen gårdsfest ;) problemet är bara att jag har absolut ingen ANING om vad jag ska ha på mig.. höhö! hjälp mig nån snälla! 
men nu ska jag fortsatte att lyssna på lite gammal härlig musik ;)
puss~ felicia




rekomenderar också filmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0