näst sista dagen innan frihet!

hellu..

nu är det fyra dagar tills man blir smart ;D vad säger ni om det? ;p
idag har det faktiskt varit en rolig dag :) hade matte, no, tyska och svenska.. jag vet vad ni tänker.. hur kan hon tycka att det är roligt ;) men det är faktiskt så att jag blev klar med hela kapitlet på matten, jag vann på pritams bingo på no:n, och på tyskan så kollade vi typ bara på tecknade jul filmer på tyska.. och på svenskan så blev det inte heller så mycket jobb ;) vi skulle typ göra en film recension om "Ali Zaoua" fast det blev mycket musik och sånt så.. ;) hehe! men vad har man gjort mer idag då.. hm, till lunch så fick vi kyckling :) jummy!
och på rasten så satt man på ringen och typ bara hängde lite med ilias, julia, filippa och emma s ;)
höhö, så fick man ilias "klubba-pinne" upp i näsan när det skulle bli en "hejdå-kram" haha! lyckat ;)
sen efter svenskan så tog man bussen med frida, filippa, julia, filip, alice, emma s, filippa i och sofie.
sen när man hade kommit hem så bytte jag om till ridkläder och nu sitter man här.
men sen om typ en kvart eller nåt så blir det bussen till stallet med hanna, maddie, tove och förmodligen nela.
sen så ska man rida och sen blir det gårdsfest och lite kul med.. aa, många :p
sen imorn så blir det liten julafton med mamma och familjen :D
"imorn e julafton o då får man presenter" haha, som min bror sjöng när han var liten ;p hehe!
men nu ska jag tagga ;)
ha det!
'f


mahaha, jag fick "hela huset" på pritams bingo :P jag var fett stolt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0