MED INA!

hej på er..

just nu för tillfället så sitter man här och gör... rent bokstavligt I N G E N T I N G
haha, bara för att vi är så påhittiga :p
men dagen har varit bra :) förutom att min foundation har varit helt KAOS idag!
vill inte låta som en liten fjortis men seriöst... den var helt fläckig! usch var jag har gått runt och skämmits (eller.. kan man säga så? haha) (a)
men vi hade idrott, engelska projekt tid, musik och INGEN SO!! wohooo!!! som jag har sagt förut, eleverna hatar det :p hehe! men iaf, på idrotten så hade vi typ hopprep saker och spökboll :p sen på projekt tiden så gjorde jag inte så mycket.. haha! som vanligt dåraah ;) men typ.. satt och letade fakta om... öhh.. sony ericsson :p hehe!
sen på musiken så spelade vi lite "komp" med gitarr, synth, trummor, sång, bas och aa! :P haha, det lät faktiskt bra var antons kommentar när vi kom ut! haha, FAKTISKT! :p
så tänkte ina komma och hälsa på.. men det blev inget eftersom att det var inställd so, så då skulle ändå alla gått hem så..! men så tog man bussen hem med vendela, nela, ebba och anton :p haha! vendela mobbade mig! hatar henne :P haha, och när vi kom upp för backen så stog det nån liten kille som jag, vendela och anton trodde var en staty.. haha! så vi började as garva så då blev den här lilla killen lite "mallig" som han kallade det ;)
så då typ stog han där och kaxade mot anton xD det slutade med att vendela tog min väska och sprang iväg :p
sen så efter ett tag så gick jag och mötte ina och vi gick hem till mig, för hon skulle hämta sina saker som hon hade glömt här :p så nu.. sitter jag här och skriver och inte filmar runt med mig lilla kassa mobil xD haha! ni får se.. sen ;)
men iaf, resten av dagen så ska jag typ.. öhh.. vara lite med ina, äta.. sen ska jag på dansrepetion klockan halv 8! palla det lixom :p men nu är det bara en dag kvar till göta lejon! IWWW!
men nu måste jag.. öhh, säga till ina! hahaa!

He det så bra
L I L J E G R E N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0