Månadens person (fridaajansson.blogg.se)

nu blir det den första "månadens person"

den är personen är faktiskt min egen syster. eller jaa, hon är min bonus syster.. men hon är verkligen som en riktig syster för mig och inom mig så är hon min riktiga syster!
du har hjälpt mig med så många problem som jag trodde var omöjliga att lösa, du är nog den ända som jag berättar verkligen allt för! du är den första jag vänder mig till om det händer nånting, för ja vet att du verkligen lyssnar på mig och hjälper mig i varje situation! i dessa 7 år har vi nog gått igenom allt sorg och tårar, glädje och skratt och bara sånna där vanliga minnen som är helt sjukt oförglömda! haha, och dom där otroligt vackra danser och alla sånger som vi har suttit och sjungit i bilen, på gräsmattan, hemma och aa.. till och med i badrummet.. haha! du har lärt mig så himmla mycket.. om livet, kompisar, killar (-.-), skolan och aa.. att jag ska stå på mig och kunna säga emot, tro på mig själv, göra det jag tycker känns bäst och en massa saker! och dom har verkligen hjälpt mig! och jag vill bara säga det frida att jag älskar dig verkligen för det du är för mig en syster! och dessutom den bästa storasystern i hela världen! det finns ingen som dig, jag lovar inget slår världens bästa syster! för det är fan det bästa som finns! jag älskar dig b o k s t a v l i g e n och det är nånting du måste komma ihåg. för du är nånting som jag verkligen behöver för att leva kvar på denna jord!
GLÖM ALDRIG DET! jag älskar dig igår, idag, imorgon, föralltid §
felicia liljegren


besök hennes blogg:
fridaajansson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Frida

jag älskar dig gumman

2009-12-20 @ 00:09:05
URL: http://fridaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0