JULLOV!!!! ;D

väldigt dålig uppdatering idag.. jag vet sorry...!
men idag så var det sista dagen i skolan, men är det inte hemskt! på en julavslutning ska man väl ändå inte ha lektioner ? ;O inte för att det var riktiga lektioner direkt då men ändå ;/  på engelskan så kollade vi klart på Mean Girls, haha den är bara för rolig ;) och på tyskan så gjorde vi typ julkort och på no:n så gjorde vi lite hänga gubbe med biologi ord :p sen så gick man till sollentuna kyrka och lyssnade på när några sjöng :) sen så gick man tillbaka till klassrummet, och då stog hanna och ina på våran skolgård :D hihi!
sen efter lite pepparkaks-ätande så slutade man :) så då åkte man bussen till kärrdal med ina, hanna och ilias (:
sen så typ gick man runt lite i kärrdal, sen gick vi hem till ina och var lite där :) sen så kastade maria (inas mamma) ut oss därifrån.. haha! nej då, men ina skulle äta och göra sig i ordning till sin julavslutning på cheer!
så då drog typ jag, hanna och ilias när lite på byn. så träffade man sin far och han köpte sushi till mig som jag fick äta hos hanna sen :) sen efter ett väldigt flummande hos hanna så drog jag och ilias hem..
och nu sitter jag bara här och drogar en låt på pea ;p har ingen aning om vad den heter.. tyvärr (a)
och typ är väldigt förväntansfull för imorrn ska jag blir brunett! :D
bjuder på en bild jag lovar.. höhö! men problemet är bara att jag måste typ gå upp klockan 9 för jag har tid klockan 11.. fyfan, första dagen på lovet och jag måste ställa alarm! asså det är fan förfärligt x)
men nu måste jag typ ringa pa-pa och höra när han kommer hem
kram, felicia

ps. det blir nog inte så mycket bilder hos pappa, för datan dampar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0