inte på humör..

shulululu..

ni har man precis gjort sig klar för att åka hem till hanna och ha en riktig mys kväll och kolla på idol finalen :)
ridningen gick väl sådär.. min häst var inte så lugnt och var helt.. aa, han visste inte vart han skulle och han lyssnade lixom inte på mig, men annars gick det bra :)
sen så skjutsade mamma hem mig och jag hoppade in i dushen, gjorde mig i ordning och åt lite middag.
och nu är typ hanna på väg från blackeberg och ska hämta mig, inte på så bra humör för tillfället.. men jaja, jag får väl lyssna på lite glada låtar och sånt så får vi hoppas att humöret blir bättre
felicia





gud vad felicia längtar till jul!


så här mörkt är det typ varenda dag jag kommer hem från skolan, usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0