hos mammi..

nämen tjenare!

nu sitter man här hos mamma och har typ precis samlat ihop alla saker som jag skulle hämta härifrån ;)
typ kamera sladd och lite smink och sånt ;)

idag har det varit en helt okejj dag :) hade idrott, matte, svenska, engelska, mentorstid och livskunskap.
på idrotten var det handboll, på matten var det nytt kapitell om statistik, svenskan så hade vi redovisning om vårat projekt "Landet För Länge Sedan" haha, vi har faktiskt världens skönaste svenska lärare ;) men det gick faktiskt bra ;D på engelskan så hade vi typ "quiz" var med emma k, haha! vi fick 7/12 rätt :p hehe, ganska kassa ;) sen på mentorstid så skrev vi ner lite skaker i kalender.. det som gäller för den här veckan och nästa vecka, och sist på livskunskapen så fick vi jobba mer om vårat "Globalisation" projekt som alla Engelska-klasser har, haha! jag och alice är ju väldigt hjälpsamma :p host host! vi satt och typ läste blondin skämt på internet hela tiden :p det var as kul x) haha, så ringde mamma mig tre gånger på lektionen också ;) tack för den :p haha, så jag pratade med henne ett tag i telefon efter vi hade slutat.. 
sen tog man bussen hem till mamma och nu har man varit här ett tag :p det var meningen att jag skulle hämta några saker bara, haha! men jag segade mig en aning :p plus att jag har inte brottom hem eftersom marre ska typ till stinsen klockan 6.. så det blir förmodligen middag efter det ;) sooft! 

men nu ska jag nog kolla lite buss tider och dra mig hemmåt..

Ha det





LOVEE LÅTEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0