hemma igen :)

good morning allihoppa!
nu har jag kommit hem till lilla kärringdal, vilket är väldigt skönt kan jag ju meddela!
har tagit.. nja.. några bilder i backen och på julafton, men dom flesta är på mig ;) höhö ovanligt!?
men dom bilderna får ni senare idag när jag har kommit till mor eftersom den här datan har fått nåt virus eller nåt "/ men annars för tillfället så sitter jag och tänker på vad jag ska göra idag.. funderar på att ringa underbara hanna :)
men dom här dagarna när jag har varit borta så har man varit ganska mycket med familjen, och på fredagen så var jag i backen med ella :D och lika så på söndagen innan vi åkte hem :p
men nu ska jag typ fortsätta och sitta nörda mig vid pea och facebook, sen ska jag typ ta och sminka mig, platta håret och kanske klä på mig ;) höhö! sen typ.. sitta och lyssna på lite skön musik ;D
Pussen §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0