hem från skolan..

hejhej,

nu har man precis kommit hem, fick gå hem klockan typ klockan 12 för jag mådde as illa efter andra vaccin-sprutan "/

men det började imorse, jag var verkligen jätte trött och as seg..
men så när jag satt på bussen så kände jag att mina ögonlock bara typ fall ihop ett par gånger,
men vi började iaf med idrott, hade lite handboll..
sen så efter det så tog vi sprutan, och innan när jag satt utanför med frida och ebba så var jag inte nervös alls.
sen när jag satte mig på stolen innan hos sjuksyster så kom det lite nervositet, men jag slappnade ända av och det bara stack till lite, så det gick bra..
sen blev jag väldigt sömnig, och på matten så kunde jag lixom inte koncetrera mig och jag blev helt yr och när jag ställde mig och gick någonstans så fick jag ta emot mig hela tiden för det skulle kännas som om jag skulle falla ihop och typ svimma.. det gjorde jag inte, för er som blir oroliga!
men så jag åt lite lunch, betoning på lite ;) tog typ sallad och lite potatismos..
men det var nån äcklig panerad fisk, usch!
men så efter det så ringde jag ilias, för han var inte i skolan så jag undrade vart han var..
han var tydligen sjuk :( stackare! HA fast det trodde inte tove på :p
men jaja, men så så blev allt bara värre för mig så jag frågade sofie och ebba om dom kunde be hasse att sjukanmäla mig, så det lovde dom! så jag tog första bussen hem och pratade med pappa i telefon lite.
sen lyssnade jag på "One Republic - Stop and stare" ÄLSKAR låten!
sen så kom jag upp hit och har suttit här ett tag.. kanske inte det bästa om man mår illa och är yr att sitta vid datan, men vad ska jag göra lixom..?! "/ ;)
men nu ska jag typ gå och göra en kopp te :)

Pusspuss
love felicia'


bjuder på den bara för att jag är så snäll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0