haluu...? vart ärdu gurk??

HEEEEEEEEEEJJ <3

Nu sitter jag här i min säng, med en rosa filt och silvrig data, twilight boken i knät, nymålade naglar (rosa ofc),min mobil (viiiit), mtv i bakrunden och en OTROLIGGGGTTTTT GGGGGGULLLLIIIIIIIIIIGGGGGGGG LLÅÅÅÅT i högtalarna. Sånt där gillar vi! (a)

Men idag vacknade jag halv sju, var värkligen JÄTTETRÖÖÖT! Men jajajaa, så duktig som man är så gick man ju upp :)
Sminkade mig och klädde på mig. Dagens kläder vart;
Svart t-shirt liknande sak från Gina tricot
Beigh färgad kofta från Åhlens
Blåa stuprörs jeans från kaphal
olika strumpor hahah, från h&m och gina tricot.

Sminket vart;
lite puder från...en affär? (fått av mamma)
kajal från en FRIDA tiding (faktiskt skitbra)
mascara från face
läppglans h&m

I skolan så hade man no,biologi,data,klf-lunch,matte,träslöjd och engelska (jag vet-JÄTTETRÅÅÅK!)
Och efter skolan åkte man buss hem med Sofia,Kristin,Davis,Sebastian,Dennis,Johan och Smilla åkte med till skolvägen (trevligt,trevligt). :)

Och aa.. Nu sitter jag här och undrar, vart är Felicia ? asså jo, jag vet ju att hon är hemma och såntdär...Men ungen har inte skrivit på några dagar ! LILLA UNGEN !!<3
(ska ju precis komma från mig också,eller hur?)

Ha det gööt'
/Ina

{slänger in lite saker här nere också) :)






 Två underbara låtar ! Lyssnar sönder dom just nu ;)



 nagellacket som jag använde (det rosa)




 rekomenderas  (stavning?)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0