haha alice ! ;)

Shuu!

idag har det varit en helt okejj dag för min del.
dagen började med frukost och att jag gjorde mig i ordning :)
sen så tog jag bussen med ilias till skolan.. sen stog man och pratade med tove ett tag :p
sen så började skolan med en bild lektion 09:10, och öhh... jaa, vad gör jag på bilden nu igen :/ hmm... hehe minnet :$ men aja, efter det så var det jour som gällde för mig, och för er som inte går i edsberg och inte vet vad "jour" betyder så är det att man ska stå i matsalen och hjälpa till, eller vara i bibloteket och.. göra massa grejer och så kan man gå runt med vaktmästaren och aa, typ byta lampor eller nåt! aa, men jag stog iaf i köket.. var ganska lungt i början, sen så i mitten så var det stressigt som fan, när alla typ nior ställde allt fel och aa.. :p sen i slutet var det väl lite lugnare, men det gick bra :D fick glass ! :D
men sen så fortsatte dagen ganska lugnt med sy-slöjd, svenska och no..
efter skolan så tog jag bussen med vendela och nela, så följde jag med vendela hem ett tag också :)
men aa, sen var det middag för mig som gällde, så jag gick hem och åt :)
sen satte jag mig här och tränade tyska glosor en gång ;) haha! övar mer sen :p..
men jaa.. vad har hänt mer idag då? :p haha! jo juste, lovade alice att skriva att på slöjden när vi lyssnade på "the voice" så var det "Sweet Dreams - Beyoncé" haha! 
alice bah: - HAHA! det lät ju typ som hon joddlade..
hahahah, fyfan vad jag garva xD 
men aa, nu ska jag nog "tacka för min kaffet" som min *host host* roliga far brukar säga ;)

Ha det
felicia'

(bara för att jag tyckte att det var så fel att tove åkte ut ur idol, så bjuder jag på några framträdande från henne här nere)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0