går dagen..

hejhej...

förlåt att det inte blev nåt inlägg igår.. men jag hann verkligen inte..
men efter skolan så skulle jag vänta på ilias.. för vi skulle ta bussen hem, så jag missade bussen. fast sen kom han och anton.. haha! hörde anton typ 100 meter ifrån hah!
men så vi stog och väntade på bussen ett tag, och anton lärde oss typ hur man skulle göra nån "hjärta mot hjärta" grej när man kramas :p haha! men iag, när vi gick på bussen så var såklart sebbe sa där också, och dom tre började prata om att gå till gården sen ;)
men iaf, vi åkte hem. och när jag och anton hade gått av så började han prata med nån främling, nån som typ gick i gärdet :p! haha, men jaa.. vad ska man göra?! anton är ju anton ;) :p
men sen när jag hade kommit hem så pratade jag med hanna och ina i telefon.. och sen så gick jag och mötte hanna vid busshållsplatsen för jag och hanna skulle vara med på "boxer size" med annika och marre :)
men så vi gick hem till henne först och åt lite och bytte om och sånt där ;)
sen en halvtimme det skulle börja så gick jag och hanna ner.. och där var det typ några 3:or som spelade fotboll :p spå vi fick väl inte göra något annat än att vänta :p men iaf, sen så började det!
haha, jag var inte sådär värst bra på "boxer size" haha! men sen i slutet när vi strechade så ser vi några lite "större" killar i omklädningsrummet, och vi tänkte lixom.. aa men det är väl några som vi inte känner.. haha! fel hade vi, efter att hanna hade kollat lite så kollade på mig och mimade "ilias" haha! ja bah.. aa eller hur!
men jaa.. som sagt fel jag hade och sen såg jag också ilias.. haha! PIINSAAMT! sen så hade alla killar gått till killarnas omklädingsrum, och då såg man anton och sebbe sa titta ut också! haha! fyfaan!
jag tyckte det var så JÄVLA pinsamt!! :p hanna däremot tyckte inte det var så speciellt pinsamt :p
men jaa.. det var inte mycket vi kunde göra eftersom marre och annkia var där så.. ;)
men efter träningen så gick jag och hanna hem till mig och hämtade en biljett till henne för göta lejon!
sen så gick vi till idrottshallen igen och ja.. hanna envisades om att messa dom och säga att dom skulle komma ut.. haha! UNGE!! men dom kom aldrig ut.. så vi tänkte kolla på vad dom höll på med där inne.. så jag och hanna kollade in i ett fönster.. haha! och guud vad kul det var! det första man ser är ilias utan tröja.. hahahahah!
FYFAN!!! hahaha, fast det roliuga var att ingen av dom såg att vi stog där ute och kollade.. så hanna ringde anton. och sa att vi såg dom och bla bla bla.. :p men iaf, sen behövde hanna typ gå hem.. eller inte riktigt men aa!
så vi stog vid våran gula bil :p och pratade lite.. sen så ser vi att ilias sticker ut huvudet och typ kollar efter oss :p
men så ringde sebbe sa, haha! hanna fick svara ;) och då ville dom träffa oss och bla bla bla..
så vi stog och pratade med dom ett tag, hehe! och aa, sen ringde min glädje dödare (pappa) och sa att jag skulle gå hem.. fast aa, gjorde väl inte det precis direkt om man säger så :p men iaf, så stog vi lite till och prata.. så trodde anton att min pappa var engelsk, för att han heter raymond, haha! han bah "Everybode loves raymond" haha! men sen så skulle vi gå, haha! och anton höll i hanna och gick sin väg, haha! kul kul..
så hanna och jag började as garva och aa.. men sen så fick hanna gå hem och jag gick med anton :p
hah! han fortsatte att prata om min pappas namn, så bah "vad heter han i efternamn då?" jag- "liljegren :p" haha! han bah "haha, värsta swenne english" haha, så var jag lite påhittig och bah "haha, swen english" hahahha! vi garvade ett tag :p men sen så gick jag hem och han till sig :p 
när jag kom hem fick jag duscha.. fort som fan :p sen så aa.. typ låg jag och läste :p

men idag så blir det skolan för min del.. sen hem och blir nog här ett tag eftersom jag har dansrepetion klockan halv 8.. fett sent jaoo.. haha! :p
men nu mste jag rusa till bussen..
felicia

Kommentarer
Postat av: hanna den bästa :D

sånt himla långt! haha <3

2009-12-03 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0