fingers crossed!

nu har man precis kommit hem..
har varit en dag med bild, so, slöjd, svenska och biologi.
en rätt skrattig dag faktiskt ;) t.ex på so:n när victor skulle berätta för mig och filip om.. öhh, nånting xD haha! jag och filip kunde verkligen inte hålla oss! haha, fyfan vad vi garva! det konstiga var att vi skrattade åt typ ingenting.. sen så på no:n så skrattade jag och frida as mycket när andra redovisade, ingenaning om varför.. men det blev typ så när vi kollade på varandra ;p haha! typiskt oss.. men det som var lite synd idag var att på slöjden så blev inte jag klar med min grej, och det var lixom sista lektionen. men jag får väl köpa nånting till mamma istället.. frågan är vad! hm..? men iaf efter skolan så sprang man till bussen med filippa i ;p haha! vi hann WOHO!!
haha, det gjorde däremot inte filip och rakib ;D haha! suckers.. men så träffade man jossan på bussen :D som man inte hade gjort på åratal känndes det som.. hehe! men så det var trevligt.
sen så när man hade gått av bussen så såg man mamma åka förbi som hade köpt gran :D haha! men så sa hon till mig att stänga jacka.. BUSTED! men vad ska man göra, jag kan verkligen inte ha jackan stängd, det är lixom inte skönt :p hehe, men så hjälpte jag henne med att ställa den på baksidan, sen gick jag inte och satte mig här :p
sen så måste jag dusha, och plugga sten hårt till so prov imorn..! you'll better get your fingers crossed for me ;)
men måste nog gå nu om jag ska hinna plugga.. ;)
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0