feber, näsa, hals, förkylning!

nämen hejsan :)

nu sitter jag här och har precis kommit hem från sollentuna centrum ;)
men idag så har jag faktiskt städat mitt rum som sagt, det blev mycket bättre.
och så har jag faktiskt blivigt sjuk :( stackars mig, mamma påstår att jag har feber.. så vi får se hur det blir med skolan imorn, känns ändå väldigt viktigt att gå dit faktiskt. även om det kanske inte är den bästa idén att smitta alla andra. men man vill ju veta vad som händer i veckan och om jag är i skolan på fredag så måste jag veta tyska glosorna! men jaa, vi får väl hoppas att det blir bättre.. men jag har som sagt feber, hes och krasslig i halsen, hostig och ganska täppt i näsan! tycker faktiskt väldigt synd om mig själv.
men även fast jag var sjuk så gick jag med mamma till sollentuna centrum för att köpa lite grejer.. bl.a en väska (Accessorize), skjorta från gårdagens inlägg (H&M), morgon rock (GinaTricot), ett par söta tofflor (Accessorize).
väskan fick jag som en tidig julklapp, men mamma tycker ändå att jag ska få alla andra sakerna på våran lilla jul på lördag (eftersom jag ska vara med pappa den 24) så hon tänker slå in dom iaf.. haha!
men nu måste jag faktiskt vila lite så att jag förhoppningsvis klarar av att gå till skolan imorn.
felicia


just LOVE it!!!
(ignorera sakerna i bakrunden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0