bildeer..

tänke bjuda på lite bilder som borde ha lagt in tidigare ;)


jag igår på engelskan ;)

haha, lollo är ju så smart.. hon fick för sig att måla naglarna en halvtimme innan dansshowen skulle börja.
så vad gör hon för att det ska torka snabbt..? jo, hon torkar under den här "hand blåsaren" eller vad man ska kalla det ;) haha!

hehe, har jag nämnt att min no lärare inte är den bästa på svenska..?
haha, hon skulle skriva naturen.. men fick det till naluven... hm..

tog en fin bild hos min bror för typ.. öhh.. två veckor sen ;)


en bild till alla dom som jag verkligen älskar:

bl.a:
mamma Susanna Wallinder, pappa Raymond Liljegren, syster Frida Jansson, Hanna Lindberg, Ilias Gustavsson Georgiadis, Ina Söderberg, Linette Norström, Ellen Feldt, Vendela Risendal, Frida Hultsten, Filippa Åberg, Tove Ranevall Filippa Isacsson, Julia Larsson, Anton Goossens, Michaela Olsson, Ida Gyllenswärd, Emma Andersson, Lisa Nilsson, Vendela Widhal Öberg, Adineh Hashemi, Corinne Smedberg, Linnea Berglund, Lovisa Ström, Amanda Hammarlund, bror Oliver Liljegren, Lova Lundqvist, Julia Lind, Maja Askell, Sebastian Stenlund, Lousie Wetterlundh, Ebba Ardbo, Fanny Adolfsson, Hanna Lindell, Madeleine Ahlmén, Victoria Madsén, Josefine Nilsson, Kristin Dahlén, Malin Lysell, Ebba Jigvall, Sofie Enzell, Astrid Karlsson, Maj Idestål och Sofia Steneskog.

Det var allt för mig :)
Tack och hej <3

Kommentarer
Postat av: amanda

älskar dig mera älskling.

2009-12-12 @ 00:17:20
URL: http://mandahammarlund.blogg.se/
Postat av: amanda

älskar dig mera älskling.

2009-12-12 @ 00:17:46
URL: http://mandahammarlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0