myspys!

sitter nu för tillfället och gör ingenting..
rätt segt, men ändå rätt skönt med lite lugn och ro och lugn och härlig musik :)
riktigt mysigt faktiskt ;) ikväll blir det iallafall "A Cinderella Story" som går på 3:an klockan 21:00, sen blir det förmodligen att titta på "Another Cinderella Story" på dvd efter det.. och ja, min tv funkar nu igne :D problemet var att jag inte hade satt i sladden :P haahaha! typiskt mig ;)
men så det blir lite mys, två filmer som jag inte har sett på så länge.. :)
men nu ska jag fortsätta att lyssna lite på musik sen så blir det som sagt filmtime ;)
Puss på er :)



Lil Rain - Adore you
Bellas Lullaby river flows in you
Denbo feat Klockren - MIn vackra tjej
Ron pope - A drop in the ocean
Esanna - listen to your heart
Ne-yo - Mad


felicia like ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0