liten JULAFTON!

nämen tjenare.
nu har man precis kommit hem från sollentuna centrum och nördar mig lite framför facebook ;)
igår så var det ju gårdsfest som sagt, jag var bara där typ jättekort sen gick jag hem till ina för det var så himmla tråkigt plus att jag kände typ bara tre stycken :/ sen så följde jag med annika (hannas mamma) och hämtade hanna hos hennes kompis, sen så åkte vi ner till gården igen typ dom sista 20 minuterna, då var det mer folk där som man kände bl.a ellen, amanda, ilias, anton, kirill och aa.. massa andra ;)
men då var det iaf jättekul! haha, och jag måste ju meddela att jag var as snygg i ilias stora fjällräven jacka ;) haha! jag såg typ ut som en liten dvärg ;p men iaf idag så vaknade man av att ilias skickade sms kvart i 11 :/ höhöh! tack för den ;) men hanna var ändå vaken sen ett tag innan mig så det var väl dags antar jag :p så vi åt typ frukost och kollade lite på simpsons och made :) sen så gjorde vi oss iordning och drog till sollentuna centrum, där drack vi först en varsin frapino.. typ det goaste som finns ;O


(ignorera cp mun)
sen sp kom det också några och sjöng vackra julsånger


sen så kom ilias också och vi tre typ satt där och prata och garva åt nån liten unge.. haha!
sen så träffade man ellenpellen också, min lilla sötnos ;)
men iaf, så träffade man också julia.. hahaha! man har kontakter ;) höhö!
men sen så typ behövde jag gå hem vid klockan tre, så jag dissade ilias och hanna :p hahaha!
men nu så typ sitter man här och ska väl snart göra lite fint i mitt rum och byta om för att oliver, lova, martina, martin, kristian och ida ska komma hit för våran lilla julafton (:
JULKLAPPAR :D
hihi! men ska väl börja nu då ;)

Ha en fortsatt trevlig dag ;D
'liljegren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0