as garv...

tjenis penis
idag har det snöat precis HELA dan, och det snöar fortfarande ;O
men idag så hade man globalisation redovisning.. det gick väl bra, antar jag ;) höhö!
vi redovisade för typ fem grupper från våran klass, två grupper från 7e och en från 9e.
men aa, det gick som sagt bra och dom andra grupperna var också duktiga :)
sen så hade man också so prov, haha! jag och filip var lite busiga ;) jag typ visade mitt papper på tre stycken frågor som han inte kunde :p haha.. problemet är bara att jag var också väldigt osäker på dom..mahahah! stackars filip.. höhöh! sen så fick jag och hanna värsta skrattattacken idag i korridoren.. först så var det en kill (nämner inga namn) som stog och kolla på oss lite roligt.. sen kommer en annan kille genom dörren och bah:
"AAAAHH!!!!!!!" och jag blev typ as rädd hahahah! fyfaan vad vi garva.. sen kom ilias och fråga vad vi skratta åt! haha, det gick inte så bra att förklara.. det blev ungefär så här : HAHHAAHHAHA... han bah... HAHAHAHAHHAHAHA... han bah.. HAHAHHAA! AAAAAHH!!
höhö, han förstod inte så bra.. ;) sen så typ blev det en massa garv med frida, filippa, tove, sandra, hanna och maddie ;D men sen så fick man höra precis innan so:n att all busstrafik var stängd.. oups! hur skulle vi komma hem lixom ;) men dom gick när vi hade slutat.. så jag och ilias tog bussen hem till mig, dels för att att jag skulle plocka upp lite post, och för att jag hade lovat att han skulle få komma dit ;) men vi gjorde typ ingenting xD men sen så behövde jag åka till sollentuna centrum för att köpa lite underkläder.. så jag tog bussen dit och så mötte mamma mig där sen.. sen så åkte vi hem och åt sushi :D jummy!
sen så typ kollade jag på 1 1/2 avsnitt på "one and a half men" höhö, dom är ju för roliga dom grabbarna dom..hahaha! sen så gick jag upp hit och övade lite på tyska glosorna och just nu underhåller jag mig själv med att chatta med ilias och lyssna på Higher (vinnarlåten i idol) asså jag bara LOVE it!
felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0