konstig vikarie ;p

hej allihoppa..

idag har det varit en lååång dag för lilla felicia..
och utan ett ända inlägg.. hm, skäms :$
men det började med en morgon, utan någon försovning den här dagen ;)
gick till sollentuna vallen, eftersom vi skulle åka skridskor.. hm.. eller alla förutom mig :/
eftersom jag inte hade några skridskor, för mammas var för små, hihi! större fötter än mammsen x)
men sen så fortsatte dagen med matte, svenska, engelska och livskunskap-mentorstid..
på matten hade vi nån vikarie som absolut inte kunde svenska.. han hette tydligen Victor Bravo.. haha, xD
haaha, jag fick nån fråga av honom "vad representerar det här diagramet?" HUR FAN SKA JAG VETA DET LIXOM?! :p haha, så gjorde han nån otroligt konstig blick mot mig så jag knappt kunde hålla mig för skratt, haha!
men jag lovar!!! han var värre än pritam på svenska..! och det är FÖRJÄVLIGT! 
men iaf, på svenskan så kollade vi på nån film som hette typ "Ali Zaoua" eller nåt, handlade om några barn som typ bådde på gatan i Marocko eller nåt :p rekomenderar inte direkt filmen.. :p
sen på engelskan så såg vi "Mean Girls" har sett filmen typ 100 gånger men den är bra och det var längesen, plus att det är roligare än vanliga lektioner :p men sen på livskunskapen/mentorstid så hade vi den där vikarien igen, usch! men vi höll ändå på med vårat projekt så vi pratade lixom inte så mycket med honom :p
men sen så slutade man, och tog bussen till stallet för att träffa vickan ;D kollade på när hon red tarzan :)
sen så var jag lite med henne och fick en liten söt julklapp :) nån grej med massa små läppglans ;) haha! sötnowsen då! men sen så skulle hon på träning, så då gick jag till bussen.. och fy vilken snöstorm det var!
min helt förjävligt mycket snö som blåste in i min jacka :p
men så stog man och väntade på bussen ett tag i kylan och höll på att frysa ihjäl, sen kom jag hem och då åkte jag och mamma till sollentuna centrum för att köpa vinter skor till mig :D
vi hittade ett par as fina (bild kommer längre ner)

men nu blir det lite bilder från dagen:



jag sken upp som en sol när jag såg så mycket snö idag ;D


hahah, fyfan flickor! älskar er enormt ;) §

hehe, jag står och väntar på bussen, haha! min mössa var svart innan jag gick från stallet ;p

mina fina skor :) Wedins 799:- ;D

det var allt för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0