sluta snacka skit, du känner inte mig!

nu har man precis kommit hem, och känner mig inte så happy faktiskt :/
berättar mer om det senare i inlägget..

men idag så lyckades man försova sig :/ usch! HA! jag skulle ställ alarm igårkväll på halv 7 och tryckte in 07:30, haha hur smart är man inte ;) men så mamma gick in och väckte mig 07:20..
- Felicia, har du försovit dig? :o
- nää.. (kollar på klockan) oj shiit! JOO!!!
så jag typ hoppat upp och klär på mig och mamma säger att hon kan skjutsa mig, så jag hinner sminka mig men det blev ingen plattång faktiskt.. haha! två gånger i rad ;D känner mig stolt ;p
men sen så blev min frukost en kopp kall oboy.. sen så skjutsade mamma mig till skolan :)
så jag hann faktiskt precis innan hasse kom, hehe! han var också lite sen ;) som vanligt.. host host!
men så hade man svenska och engelska, sen hade man lunch.. och nu kommer det!
jag, filippa och frida satt och väntade på att dom skulle öppna matsalen (eller vad man ska säga) så var det en tjej, nämner inga namn.. som kollade bak på mig med en.., aa konstig blick! sen så hör man att hon viskade till sin kompis "asså det är så synd om henne.." och bla bla bla, sen så kommer jag också ihåg en dag när jag hade haft foundtation när den blev minst sagt misslyckad!!! jag var verkligen fläckig.. men så sa hon iaf "hon använder ju typ sån här brun utan sol, mm.. asså hon ser ju fan helt hemsk ut".. så ja! det förstörde min dag kan man väl säga! :/ så jävla trött på den personen! men som jag sagt förut.. jag skiter faktiskt i vad hon tycker, jag är iaf mig själv och det står jag för!

men iaf, efter lunchen så hade man tyska, no, matte och so..
på tysan så blev det lite "glosisar" som anci kalla det ;) och typ läsa lite och aa. på no:n så blev jag och frida helt klara med vårat "svampar och växter" arbete ;D och sen på matten så gjorde vi några roliga granar typ.. :p och på so:n så fick vi nåt papper med lite frågor till so provet som skulle vad bra att kunna för då skulle det bli lättre för en, så jag och victor satt typ och ställde några frågor var till varandra som stog på pappret. och det gick faktiskt jättebra ;O tror att det blir ett ganska bra rasultat på provet på torsdag faktiskt ;)
men sen så slutade man, blev buss med julia, niki, filip, rakib, alice och emma s :)
fast alice klev av på typ malla, eller djupdal... kommer inte ihåg :p haha!
men iaf, så när jag skulle av på sollentuna vallen så glömde man trycka på stopp knappen..
HA! så smart är jag ;)
så det blev att gå av på sofielund den här gången :p
och nu så har jag typ precis kommit hem och chattar med ilias som vill prata med den här personen för att skydda mig typ :p haha! love you bästavän §

men nu ska jag sticka.. hörs ;)





två låtar som jag lyssnar på just nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0