tredje advent :)

tjenis penis!

just nu är jag riktigt jävla less på att vara sjuk kan jag ju meddela!
menmen, så går det väl när man alltid går med uppknäppt jacka x)
mahahah!
men iaf det jag ville säga var att det där med skriva om personer som betyder mycket o.s.v från inlägget "Nyhet!", jaa... öhh.., det har ju inte direkt gått så bra. men jag tänkte byta ut det mot månadens person istället ;)
så blir det inte lika... öhh... jaa, stressigt eller vad man ska säga.
men tänkte iaf berätta hur de närmaste veckorna är planerad hitills:
v.51
Måndag- (förmodligen) skolan, hem och plugga till so prov
Tisdag- skolan, åka till stallet och träffa vickan, förmodligen hem och plugga so
Onsdag- skolan, PLUGG PLUGG PLUGG!
Torsdag- skolan (so prov), kanske åka till täbban (täby centrum) med ina och kanske hanna
Fredag- skolan, ridning
Lördag- dagen: typ kompis ;p, eftermiddagen/kvällen: ha liten jul med mamma, pelle, oliver, lova, kristian, ida, martina och martin
Söndag- kompis förmodligen ;)
v. 52
Måndag- Julavslutning i skolan :) slutar typ 3
Tisdag- typ hanna och färga håret ;D
Onsdag- dra upp till bjurs med papps, marre, oliver och frida
Torsdag- JULAFTON ;D blir 17 pers i stugan.. och jag är yngst som vanlig -.-
sen vet jag faktiskt inte mer ;P

men nu resten av kvällen så blir det väl datan och sen kolla på parlamentet och lägga mig ganska tidigt för att bli frisk ;)

haha gammal bild, men gjorde om den lite :p väldigt vackert ;)

men ha det så bra ;D


bara för att det är tredje advent :D





 
två låtar som jag drogar just nu ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0