brunnet eller inte?!

tjoo..

nu är dert så här att felicia sitter hos pappa och gör inte så mycket, typ.. väntar på att min kära mamma ska komma och hämta upp mig, för jag har så mycket tung packning och orkar inte ta bussen.. haha! så slö är jag ;)
men idag har det varit en.. bra dag. haft idrott, engelska, musik och so.
och öhh.. aa, det gick väl helt okejj :p
som ni kanske märker så är jag inte så på bra blogghumör idag, kanske är för att jag är lite nere.. men ja, sånna dagar har man ;) men nu tänkte jag faktiskt berätta vad jag hade tänkt för min helg;

Fredag- efter skolan så blir det ridning, sen hem och duscha.. sen åka till hanna och se idol final :D och kanske träffa typ ilias ;) sen förmodligen sova hos hanna..
Lördag- Så blir det typ, åka hem tidigt på morgonen eftersom hanna har träning. sen ska jag typ ringa någon och kolla om nån vill hänga med till sollentuna centrum för jag ska kolla på nån bra väsk affär och så kan jag önska mig present kort på den som mamma föreslog ;) sen blir det bara att typ slappa :p
Söndag- Tror det blir en slappdag hemma och förmodligen plugga till so provet tills på torsdag ;)

men nu en fråga till er... det är väldigt många som tycker att jag inte ska bli brunett t.ex ilias, anton, ina och tove ;)
men vad tycker ni om att jag ska bli brunett? vill verkligen veta.. 
snälla svara :D

pussen §

dagens låtar:




Kommentarer
Postat av: hanna den bästa :D

hejjjhejjj san lisa men du ja har ingen träning på lörda så vi kan tare lugnt! :D <3 <3 3

2009-12-11 @ 07:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0