det gick ju bra.. NOT!

hejhej..
har inte kommit så långt med att göra sig iordning :p sitter fortfarande i morgonrock och en slarvig toffs ;p
men jag orkar lixom inte xD men efter jag har druckigt upp mitt te tror jag att jag sätter på hög musik och går och byter om lite ;) och aa.. fixar mig ;p
annars förtillfället sitter jag just nu och lyssnar på min spellista :p som består av:

Harder to breathe - Maroon 5
This Love - Maroon 5
Shiver - Maroon 5
She will be loved - Maroon 5
Tangled -
Maroon 5
The sun - Maroon 5
Must get out - Maroon 5
Sunday morning - Maroon 5
Secret - Maroon 5
Though with you -
Maroon 5
Not coming home -
Maroon 5
Sweetest goodbye -
Maroon 5
Stop and stare - OneRepublic
Hurtful - Erik Hassle
Higher - Erik Grönwall
Love me or hate me - Lady Sovereign

men nu har jag druckigt upp mitt te.. så ska väl göra mig iordning nu ;)
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0