bio biljetter!

hur har man precis pluggat lite so och tyska.
gick bra med tyskan, men det var många frågor jag inte visste på so..
hehe! men så har jag jag hunnit ätit middag och så kom jag faktiskt på nyligen att jag inte berättade att jag fick mina bio biljetter idag i skolan för alla blommor som jag sålde, eller jaa, jag kan jag väl inte riktigt kalla det men typ marre och pappa :p haha! och för att jag hade sålt mest i klassen så fick jag också en "Meny biljett" också, det innebär att jag får en mellan popcorn och mellan läsk gratis också :D WOHO!!! FELICIA REGERAR!!

jag är fett stolt :p hehe ;)

men nu så ska jag typ sitta lite vid datan, sen så blir det kanske lite Family Guy om 10 minuter.. det visar sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0