bilder från helgen mm.

låter rubriken tala ;)

jul~



som sagt bara massa fjortis bilder på mig... (a)

öhh.. andra dagar~

mina och ellas skidor i sittliften ;)

haha bjuder på den.. i backen ;)

hihi, brunett ;D

hihi min fina bror ligger och sover i soffan ;) han kommer döda mig xD

haha fuling frida börjar bli trött ;)

från dagen~

eller jaa.. från inatt när jag verkligen inte kunde somna xD



haha, big näsa ? xD

mina julklappar:
1. tröja som köptes för presentkort (Gina Tricot)
2. hörlurar
3. underställ plus en tröja-underställ som var i tvätten xD
4. Presentkort på kicks 100:-
5. Bandana
6. Sockor
7. Halsband
8. 500:-
9. stämma gitarr grej
10. tofflor
11. god jul-kort + 200:-
12. lack leggings
13. örringar
14. örhängen som också köptes för presentkort på gina :)


slänger in en bild på fina ella också som jag inte fick nåt kort på, så jag snodde en från hennes mobil xD hihi!
sötnos!!

Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0