ändrade planer

det blir varken kärrdal eller hanna & company idag.. -.- p.g.a att hanna är så himmla bra på att planera.. HOST*
hon skulle till sin morfar, och jag hade faktiskt inte så stor lust att leka med hennes kusiner, plus att jag är jävligt seg idag. men så ina ska komma hit om typ 10 minuter eller nåt ;)
sen hade jag tänkt att fixa mina naglar med lite nagellack och glitter :)
fast aa, vi får väl se hur det blir med det ;p höhö!
men annars för tillfället så saknar jag min far faktiskt :/ men jag får träffa honom imorn :D
hih! :)
men nu har ina den fina kommit ;)
så vi ska väl hitta på nåt :p
Ha det


haha, det var den bästa jag hittade ;) höhö! lallalo


PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag har veckans blogg i min blogg, om ni vill vara med så skriv en kommentar, PUSS PÅ ER! ;D<333

2009-12-20 @ 14:22:19
URL: http://thatsmyliife.blogg.se/
Postat av: Nela & Kristin

Hej Flojs, snygg bild på din pappa! Vi har gjort en blogg (hundblogg) med peppe o nelly! <3

2009-12-20 @ 16:03:38
URL: http://chaninas.blogg.se/
Postat av: aNoNyM

Hur gör man en blogg egentligen??

2009-12-21 @ 18:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0