Sista inlägget på 8 dagar.

tjatja bloggen, det här blir nog sista inlägget innan jag drar till båstad.
eftersom det blir lite ändrade planer så följer inte hanna med som planerat efter som hon börjar i skolan 20/8.
mohahha, jag börjar då 24/8 :D känner mig stolt faktiskt (:
men idag har jag faktiskt inga planer för dagen. mest att jag ska till mamma typ halv 4 men annars har jag inga "uppskrivda" planer. kanske skulle ringa hanna, ina och amanda eftersom vi tänkte ringa varandra vad vi planerade igår när vi hade en liten utekväll i kärrdal :) men ja som sagt inga planer idag.
men idag har jag inte hunnit med så mycket men jag har väl typ ätit en frukost som bestog av orginal yoghurt och special K med Jordgubbar, Hallon och, typ Körsbär. sen så har jag typ gjort mig iordning och inte hunit med så mycket mer än att sitta vid datan och spela gitarr (som vanligt) sen har jag chattat med vickan ganska mycket.
haha, vilken jävla humor jag har som typ bara hon tycker är rolig :D och så hade jag en plan med att jag skulle förvandla mig själv till häxa och flyga iväg på min kvast :D jo men så här var det.

Vickan- vet du vad adidas är förkortning på?
Jag- Nää, vad?
Vickan- Alla Dumma Idioter Dör Av Sex
Jag- HAHAHAHAHA! den var ju bra ;)
Vickan- ja, visst är den?! ;)
Jag- ja för fan. den ska jag säga till mina kompisar fast då kommer dom bah; Ehh...? felicia du har så dålig humor. Och då kommer jag säga; Ehh...? isåfall har jag OCH vickan dålig humor, MOAHAHAHA! sen kommer jag förvandlas till en häxa och flyga iväg med min kvast och skratta så som bara häxor kan :D

haha, ja och sen så sa jag typ tack till nånting och hon bah; varsi. haha jag bah; taksi! HAHAHA taxi!
haha ja, sånna är vi typ :p

hehe men annars så finns det väl inte så mycket mer att skriva förutom det allra sista som ni förhoppningsvis vet om ni brukar läsa denna blogg, som jag mest skriver på nu för tillfället ;)
men nu ska jag och pappa typ gå ner och äta SUSHI :D:D:D:D !!!  MUMS MUMS!!!

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 14/8-09

Turkos tunika, från BikBok.
Shorts som är sönder, från Veromoda.
Smycken: två toffsar på höger handled.
Hår: Plattat, och hårspray.
Smink: Lite mascara.
Myggbett på benen: JAA SOM FAN!!! :(

dagens låtar:

Erik Hassle - Hurtful, kan aldrig få nog av den :D nya favoriten <3
Jesse McCartney - Just So You Know, älskar fortfarande.
Alice Svensson - Lady Luck, väldigt bra sväng. älskar hennes röst. <3
Chiddy Bang - Kids (MGMT Remix) ÄLSKAR hur skön som helst.
Kiss The Rain (piano) jättefin (: <3

Btw; sista inlägget på 8 dagar, ingen tillgång till internet i Båstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0