IDAG SKA JAG HEM ! :D

hejhej bloggen.
vet ni vad?! IDAG SKA JAG HEEEEEM!!! :D, kul vah? :D haha.
nej men iaf, det ska bli riktigt skönt att komma hem faktiskt, sen så drar jag och bästavän hanna till båstad på lördag.
så jag kommer nog inte ha nåt tillgång till internet :(
men iaf, idag vaknade jag och kollade lite på tv sen gick jag ner och åt frukost som bestog av jordgubbs yoghurt och ett glas juice :) sen gick jag upp och packade min väska :)
för idag ska jag ta bussen från falun, sen måste jag byta i borlänge :p det är sämst ja vet ;)
men sen kommer jag till stockholm med den bussen och då kommer pappa och hämtar upp mig där x)
och just nu känner jag att jag MÅSTE träffa mina flickor: hanna och ina innan jag seriöst DÖÖÖR!!
saknar er så grymt mycket nu flickor, bara så att ni vet
men iaf, nu vill jag bara skriva en sak till alla tjejer, som kanske inte läser den här bloggen varje dag.

alla tjejer som tycker att SMINK! det kan man inte leva utan. jag har tyckt precis som ni tills...
jag började tro på mig själv, det skulle vara så himmla tråkigt att alla gick runt och såg likadana ut eller hur..?
så jag vill bara säga till er att tro på vilka ni är, alla ser olika ut men va nöjd med den du är. va nöjd med hur du ser ut för du är ett orgninal av dig själv, ingen kan vara precis som du. för alla är speciella på sitt eget sätt. för jag vet många som lixom: - Åhh... faan! min mascara är slut. eller - Åhh... det är borta, vilket? - Mitt smink, aja du behöver jag väl bara inte gå utanför dörren då. asså förlåt men jag tycker det är så JÄVLA fegt. visst jag kan också ha smink på mig ibland när jag känner för det. men inte varje dag. för jag trivs (för det mesta) med mig själv och jag är den jag alltid har varit.
och innerst inne är ni också det. men ni vågar inte visa det för alla andra, och varför vågar ni inte det då? jo, för att ni inte tror på er själva! jag säger inte att ni måste lyssna på mig just nu. men jag önskar bara att ni förstår att alla duger alltid till. men ni måste tro på er själva, annars kommer ni inte komma så långt i livet. tro mig. en period trodde jag inte alls på mig själv, och det blev bara värre när jag inte gjorde det. en hälsning till alla som känner igen sig.


jaja, nu ska jag väl gör det sista innan jag "sparar och publicerar"


Pusspuss

love felicia.

FELICIA OUTFIT 12/8-09

ljusa jeanstights, från vero moda.
svart linne som går in mot nacken, från JC
grå kofta, från Lager 157
hår: flätor med mycket hårspray.
smink: lite mascara.
smycken: som vanligt grönalundband och turkietband.
NÖJD MED MIG SJÄLV?: just nu.

Dagens låtar:

Kings of Leon: Use somebody, väldigt bra (enligt mig)
Erik Hassle: Hurtful, som vanligt ÄLSKAR jag den fortfarande.
Hilary Duff: Someone's watching over me, otroligt fin! love it <3
Chiddy Bang - Kids MGMT Remix, skön som fan. ;)
Kiss the Rain (piano sång) otroligt fin så jag nästan börjar gråta :'( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0