inget bloggande på ett tag.

hejhej bloggen.
nu är det så här att pappas data är cp, så jag kan inte använda den.
så det har inte varigt något bloggande på otroligt länge.
men nu är det ny skola som gäller alltså. edsbergsskolan 6E är vad jag har för mig på dagarna.
det kommer nog inte vara så mycket bloggandet nu när skolan har satt igång. men iaf, där känns det jättebra fast vi har långa dagar. menmen... det är iaf ganska många man känner i skolan. själv tycker jag att vi har fått typ värsta töntklassen. förutom typ jag (haha), filippa, nela, frida, filip och acke. men det kanske blir bättre sen (får man väl hoppas) annars i skolan (inte min klass) som jag känner är det typ anton, kirill, ilias, basse, filippe (stavning?+ känner lite), nicklas, acke (lite känner jag), vendela, jonthan (gick i förra parallel) och aa. kommer inte ihåg fler nu då. menmen. nu ska jag väl börja skriva om dagen.

ídag fick jag lov att vakna klockan kvart i 7 var skiiit trött kan jag ju medela. sen gick jag upp, åt frkost, klädde om, plattade håret och jaa... det som tjejer brukar göra på morgonen :P haha, sen tog jag bussen 07:43 så kom till skolan typ 10 i 8, vilket var bra eftersom vi började klockan 8. då första lektionen hade vi svenska. och.... då kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. menmen minnet vettni. sen efter det så hade vi engelska med john (min mentor) och då typ gjorde vi lite engelskasaker. haha, förklarar bra jagvet!
men efter engelskan så hade vi rast och sen lunch (jag vet konstig ordning) och efter lunchen så hade vi B-språk.
så jag hade tyska med nela, kirill, filippe och FAKTISKT david! vilket jag inte förstår varför han var där eftersom att han går i skarpäng. och eftersom att david tyvärr inte är den bästa på att förklara så fick jag aldrig reda på det. men efter det så hade vi NO då typ delade vi in i massa grupper. i min grupp blev jag den så kladde "ledaren" vilket kanske inte var det bästa valet eftersom att jag inte är så bra på att fatta beslut. haha. men sen hade vi
matte, i "mattelabbet" och då höll vi på lite med mått och mätningar. och när vi gick dit så såg jag inas mamma maria i bibloteket! trevligt trevligt! och efter matten så hade vi SO vilket vi inte hade hoppats på eftersom att förra gången vi hade so typ somnade alla när ingvar stog och pratade på om typ ekonomi och typ geografi och massa sånt där. men idag fick vi alla fall göra lite. haha typ kolla på kartor och massa sånt. men efter det så slutade vi. klockan 15:25 så då tog jag och nela samma buss. för hon skulle till kista C och jag skulle hem till mig. sen när jag kom hem så satte jag mig vid datan! :D haha! och nu sitter jag typ och bråkar med vårant "print maskin" den lever typ sitt lilla egna liv den maskinen.

men annars går det väl bra med mig. dom jag umgås med mest nu är väl typ nela, frida hultsten och filippa åberg fina flickor det :) hehe. men nu ska jag väl skriva det sista. jo juste ingen msn tillgång för mig just nu. för det funkar inte hos mamma och hos pappa är det väl ganska logiskt eftersom vi inte har nån data.

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 31/8-09
vitt linne med lite pärlor, från turkiet.
svarta jeanstights, från Cubus.
svart stickad sjal, från BikBok
smink: mascara, lite foundation.
parfym: DKNY (grön)
hår: plattat med spray.

dagens låtar:
har som sagt inget ljud på den här datan.
men dom som jag har gått runt och sjungit på är väl;

Erik Hassle - Hurtful, överraskande va? haha
Kent - utan dina andetag, finaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0