ny skola, ny klass. pirrigt.

hejhej bloggen.
idag vaknade jag och hanna halv 11.
vilket jag var lite missnöjd med eftersom jag börjar skolan imorrn och då kommer jag vara shiit trött på mornarna.
fast, eftersom vi var uppe till typ 3 och pratade kanske det inte är så konstigt :p
men idag efter vi hade vaknat så åt vi typ frukost-lunch. så det blev makaroner och köttbullar.
sen så gick vi upp till mitt rum och då skulle jag locka hannas hår :D
haha blev väl inte sp himmla lyckat om man säger så :$ haha.
men efter vi var klara (hade klätt på os och jag hade plattat håret) så gick jag,hanna och mamma till stinsen.
där köpte jag ett par nya skor, två par strumpr som är typ över tårna och hälsen bara. om ni fattar.
sen köpte jag lite skolsaker, först en mapp, med massa fack i. och en typ kalender som vi måste ha i skolan för läxor och sånt. men efter vi hade handlat allt så gick vi hem. och då så packade jag upp mina kläder från båstad och massa sånt.
sen skulle annika (hannas mamma) komma och hämta henne klockan tre så då gick vi ut typ då.
men då typ första gången i världshistorien så är annika sen :O haha så då gick vi in och tog lite glass.
sen efter 20 minuter så kom hon (till slut) :( så efter hanna hade åkt så kollade jag lite på tv. sen packade jag ihop lite till skolan och sånt där :) och fixade i min garderob. hehe inte roligt!
men sen så satte jag mig här och laddade upp bilder från sommaren.
och imorrn ska man börja skolan. ganska nervös faktiskt, helt ny skola helt ny klass,
helt nya lärare. och så kommer det väl bli en helt annan atmosfär i den skolan som man säkert inte kommer vara van vid.
men jag har ju iaf nela som jag känner i klassen. men annars är jag like missnöjd med min klass.
asså den var lixom inte så rolig. sen var ganska tråkig och töntig. men jaja... kanske ändrar mig imorrn.
det får vi väl se ;)

Pusspuss

love felicia'


FELICIA OUTFIT 23/8-09
vitt linne med lite pärlor, från turkiet.
rutig "skorta", ärvd från syster.
ljusrosa sjal, från mormor :'(
Trasiga jeansshorts, från Vero Moda.
svarta skor, från deichmann sko (köpta idag)

dagens låt:
Philip & Andreas - Data-hop (Lilla melodifestivalen) Haha den ÄGER!! x)


Grön mapp, Akademibokhandeln.
Ljusgrön kalender, Akademibokhandeln.
Nylon sånna där strumpr, H&M.
Svarta skor, deichmann.
Ganska nöjd med mina köp :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0