titanic, så himmla fin film ♥

hejhej bloggen, idag har det varit otroligt fint väder i båstad. och är fortfarande kan jag ju säga :p
men jag sitter och kollar på spännande slut i titanic. men iaf.
idag har jag först ätit frukost som bestog av yoghurt med special K med redberries (haha, som vanligt)
men sen efter jag hade väntat ett tag så gick jag ut och sprang. jag gick en bit för att värma upp men sen sprang jag till stranden. gick en liten liten bit till. sen sprang jag resten. efter jag hade kommit förbi en affär blev jag jätteanfodd men jag tänkte att; ähh, kom igen nu det är bara en liten bit kvar. så jag sprang fortfarande. sen trodde jag verkligen att jag skulle DÖ!! men det var typ 10 meter kvar så jag tänkte detsamma igen. sen efter jag hade svängt in på våran tomt så gick jag runt huset en bit. GUD! jag trodde verkligen att jag skulle svimma av. men efter jag hade suttit ner en stund så kändes det lite bättre. så jag gick in och drack ett stort glas vatten! sen efter jag hade bytt om så cyklade jag och pelle ner till stranden. där var det också JÄKLIGT mycket maneter som hade åkt upp med vattnet. USCH det är så himmla äckligt. så när jag och pelle skulle bada fick jag typ panik! det var maneter överallt. jag kunde knappt gå och jag typ skrek.
haha... x) typiskt mig när jag är rädd :p hehe men sen efter ha tagit ett dopp i vattnet så cyklade vi hem.
när jag kom hem så badade jag i badkaret. och det var såååå skööönt!! xD efter jag hade badat ett tag så gick jag upp och klädde på mig och sånt där. sen gick jag ner och åt rester från igår till lunch. det var gottit! efter det så spelade jag pelle och mamma lite bool (stavning?) och mamma vann första gången och jag andra :) sen spelade vi nåt spel som hette "med andra ord" haha det var väldigt skojit. och mamma vann båda gångerna :p sen spelade vi inget mer. så jag gick upp och satte på titanic, och nu är det typ slutet när alla får panikoch massa sånt. och nu har jag redan tårar i ögonen så jag kommer väl sitta här och böla snart :( men iaf, nu finns det inte så mycket att skriva förutom det sista:

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 20/8-09
Gul tröja med nån gubbe på. (text: Little miss Splendid), från Hanna (BikBok)
Svart halteneck linne (under), från H&M
Jeansshorts som är trasiga, från Vero Moda.
hår:plattat.
Smink: Mascara
Smycken: Rosa korckskruvar, från oliver och lova (Miami)
Parfym: Donna Karen Ny York, från Arlanda.

dagens låtar:
 
förutom Hurtful - Erik Hassle så är det:

Enrique Iglesias - Hero, så himmla fin.
Celine Dion - My Heart Will Go On, också väldigt fin. gråter typ när jag hör den :(

ps. bara 5 dar kvar till skolan.


TYP DEN BÄSTA FILMEN ÄVER! GRÅTER ALLTID ♥

Kommentarer
Postat av: alisha

tjaba! snygg blogg kolla in min blogg på www.cheerpoper.blogg.se

2009-09-11 @ 20:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0