pauser.

hejhej bloggen :)
idag har jag haft det väldigt mysigt faktiskt :p
efter jag hade ätit frukost så åkte vi ner till typ nåt ställe som hette torekov där så gick vi runt lite och så köpte vi alla tre en varsin glass. jag tog en kula päron och en citron :p väldigt gott x) sen så tog vi en båt till nån ö som hette hallands väder ö :p där var det iaf jättemysigt. haha och  jag och pelle gjorde en (parodi) efterlysning på mamma när hon gick iväg haha. det var rulit. men sen så tog vi samma båt till det där torekov igen och sen så åkte vi hem. jo juste det var jättemycket maneter i vattnet där vi åkte båt och var, uschusch så himmla äckligt. kann inte fatta att jag gick runt med sånna i handen när jag var liten, usch "/ men sen när vi kom hem så satte jag mig och började på det här inlägget. sen tog jag en paus och då cyklade jag och pelle ner till stranden och tog ett dopp. och jsg cyklade på världens skönaste cykel. asså den var helt underbar. och nere vid havet låg det jättemycket maneter på stranden så jag kunde knappt gå ner till vattnet, men som tur var, var det inga i vattnet :D men efter vi hade tagit ett dopp i det kalla vattnet så cyklade vi hem. sen när vi kom hem plattade jag håret lite och sminkade  mig lite eftersomm jag hade tråkigt. sen fortsatte jag på inlägget och då skulle vi såklart äta. så det blev ännu en paus :p vi åt kyckling och nån god sallad till MUMS! sen efter vi hade ätit ville pelle lära mig lite hur man spelar golf :p så då fick jag lära mig lite. och nu vill han typ att vi ska åka till en riktig spel plan imorrn :)
hehem, rulit. sen så gick jag upp igen och nu så avslutar jag inlägget ;D  så....

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 19/8-09

Brun T-shirt, ärvd från syster.
ljusa jeanstights, från VeroModa.
håret: plattat.
smink:lite ljusbrun ögonskugga och mascara.

ingen dagens låt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0