dryg tjej.

hejhej bloggen, haha jag som sa att jag nog inte skulle blogga så mycket :p
haha nu dom här dagarna är det typ DATA DATA DATA! haha men iaf.
idag har jag inte gjort något speciellt.
jag har ätit frukost som bestog av Yoghurt och Special K med redberries.
men sen så kte jag, mamma, pelle och musse ut på en cykeltur. och då tänker ni säkert hur kan en hund cykla.
han satt i korgen eller sprang berdvid :p och eftersom vi cyklade på stranden hade han jätteroligt. eftersom han älskar att springa runt på stranden pch busa :p men vi cyklade runt lite där. sen åkte vi ner till "stan" och åt.
jag åt rökt lax xp jättemums! men sen när vi kom hem så hade vi väl cyklattyp 1 och 1/2 mil :p
enligt pelle dårah. haha, men iaf när vi kom hem så satte jag mig direkt vid datan, som vanligt x) men så har jag pratat med ellen lite, och hon sa att nån hade busringt till henne, så jag undrade om nummret visades då var det ett nummer. så jag ringde upp och ungefär så här var samtalet:

hon- hallå.
jag- hej... ehh jag heter anna, vem pratar jag med?
hon- ehh... karin vadåra?
jag- oj, ehh... jag bara undrade jag har nog ringt fel. förlåt, hejdå.
hon- ehh... hejdå.


sen så typ ringde hon upp mig igen.

jag- hallå.
hon- hej, ursäkta men asså det var min kompis som svarade, jag heter vicktoria.
jag- ehh... okejj.
hon- men vem var det du sökte?
jag- nej men det var inget, jag ringde fel jag skulle ringa till min farmor.
hon- okejj, hur gammal är du?
jag- 12.
hon- okejj, vilken skola går du i?
jag- sofielundskolan.
hon- okejj, vad hette du nu igen?
jag- anna.


sen så var hon typ jättedryg och sen trodde hon inte på mig när jag sa sanningen och massa sånt där men jaja.
får väl hoppas att jag inte träffar henne för isf så blir det ju väldigt pinsamt, haha.
då blir det väl naturligtvis att hon har fått reda på min och inas blogg och sitter och läser det här just nu :p
men iaf sen har jag kollat på 3 filmer. med den som jag kollar på nu xp
har kollat på två vänner filmer och nu kollar jag på "just like heaven"
väldigt härlig film :) men sen ska vi äta KRÄFTOR!!! :D iwww... gottit!!
men före så ska jag och pelle gå och ta ett dopp i havet (: hihi... kallt..? OH JA!!! xp
men aja nu är ni säkert utråkade, men iaf hoppas ni har det bra. så höres vi nån gång.
messa mig för jag har för det mesta tråkigt här :p såå...

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 18/8-09
en blå tröja med snörningar på axlarna, från BikBok.
Jeansshorts som är trasiga, från VeroModa.
hår:plattat (försökte locka det med plattång, men gick inte så bra)
smink: lite mascara x)

dagens låtar:
Erik Hassle - Hurtful, blir nog månadens bästa låt snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0