såå tråkigt.

hejhej bloggen.
just nu har jag jättetråkig. har kollat på tv och suttit vid datan.
men jag har fortfarande INGENTING att göra "/
BLÄÄÄÄ!!!!!! jag tror jag döööör!!!!!!!!!! men jaja.
idag har jag som sagt varit nere i den så kallade "stan" och köpte en jätteskön grå hoodtröja som det står BÅSTAD på.
och sen har jag ätit lunch som betog av gårdagens middagspotatissallad sak, med nån god korv.
sen så cyklade jag och mamma ut på en liten cykeltur. haha så cyklade vi typ lite vilse, haha.
men vi hittade tillbax (till slut) men sen när vi kom hem så satte jag mig vid datan och kollade på en film;  How to lose a guy in ten days. och nu kollar jag på en annan film; Raise your voice. två grymt bra filmer (enligt mig dårah) men nu finns det tyvärr inte så mycket att skriva. ska väl skriva klart så att melissa kan läsa (som typ följer bloggen) vilket jag tycker är väldigt roligt :D så...

Pusspuss

love felicia'

FELICIA OUTFIT 16/8-09

blått linne, från BikBok
Svart Guldiga Adidas shorts, från Turkiet.
håret: plattat med en toffs.
Smink: lite mascara (som oftast, nu förtiden)
fula ben med myggbett: JAAA fyfan!!!
 
dagens låtar:

Chiddy Bang - Kids (MGMT Remix), störtskön.
Kiss The Rain, hur fin som helst (fortfarande)
OCH SÅKLART:
Erik Hassle - Hurtful. FAVORIT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0