pargin älsklingen :D

hej igen.
nu har jag kommit hem från tipspromenaden. haha jag kom tvåa av barnen med 8/12 rätt haha.
var det bara två barn med eller..? :s haha. vann iaf 20 kr :D bra för mig som är pank x)
men iaf, nu har jag pratat med bästis hanna och hon föjer med till båstad på lördag :D
vi är där en vecka. har ingen tillgång till internet där, heller xp. haha
men vi kommer ha det BÄÄÄST som förra gången :) haha med den läskiga glashunden.
haha, ska ta kort på den så får ni se hur läskig den är :D hahah.
men iaf. idag har jag inte gjort så himmla mycket faktiskt :D men jag,pappaoch marre har legat vid bjursen och solat och jag och pappa tog ett dopp. hur kallt som helst, 20 grader. usch usch. sen så kom inas fadderbarn med familj.
så dom fick se våran stuga. sen åkte dom hem och då kom det är rikigt regnskur,  men sen kom marres syster stina och anders och åt med oss och fikade lite efter. sen så åkte dom och då åkte pappa och lämnade mig hos farmor eftersom jag ska bo här till onsdag eller torsdag. antingen åker jag hem med buss på onsdag, eller tåg med syster frida på torsdag. det bror på frida :) men imorrn (måndag) eller på tisdag ska jag rida min älskling PARGIN :D jippi!!!
hehe, längtar :p hihi. men jag sriver nog ett inlägg imorrn nu när jag har tillgång till internet :D

Pusspuss

love felicia'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0